amoi Creations & Collections


My name: amoi creations
My Fotopage: http://amoi2505.fotopages.com/
About me:
From: Malaysia
Camera:
Olympus
E-20
Olympus
Friends:
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
Naz Rinn Chan
Latest entry:RED VELVET CAKE
Ini kek harijadi Alya pada hampir ke penghujung tahun 2011. Dibuat kerana nak tahu sangat apa sebenarnya keistimewaan kek ini sehingga menjadi buah mulut. Dari segi rupanya kah..atau dari segi rasanya kah...atau mungkin dari segi bahan-bahannya.....boleh jadi juga dari segi pembuatannya. Setelah dibelek-belek dan ditilik-tilik di laman-laman masakan akhirnya Rinn buat keputusan untuk mencuba kek baldu merah yang dikongsikan di laman myresipi.com. RED VELVET CAKE BAHAN-BAHAN: 2 1/2 cup tepung kek ... View this Fotopage entry
mama zieza
Latest entry:Makan-makan...
View this Fotopage entry

View this Fotopage latest entry
50 PCS- RM 11.00
amoi creations
Latest entry:BENGKEL JAHITAN MANIK & LABUCI
BAGI YG BERMINAT UNTUK MENYERTAI BENGKEL JAHITAN MANIK DAN LABUCI ANJURAN AMOI CREATIONS AND COLLECTIONS SILA DAPATKAN MAKLUMAT TENTANG KELAS JAHITAN MANIK NI DI www.amoicreations.com http://amoi2505.fotopages.com terima kasih View this Fotopage entry
amoi ayl
Latest entry:EXHAUSTED!
After the whole day playing, Izziey can't help it tertido kat sofa. Yang lawaknya seluar dah buka.... agaknya ngantuk sgt tau2 dia dah terlelap kat sebelah. Lepas tu bangun2 jer dia marah2 (sebelum kena marah dah Maghrib tak mandi lagi) tnya kenapa tak mandikan dia lagi.. hehehehehe View this Fotopage entry
Aini Hong
Latest entry:Mizi And Salwa
View this Fotopage entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016